موفقیت در کار تجارت الکترونیک با به کار گیری این ترفندهای شگفت انگیز

سه شنبه 10 دی 1398
21:38
سعید

صنعت تجارت الکترونیک در حال رونق است. امروزه حتی میتوانید خرید مواد غذایی را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر میخواهید به جمع کارکنان تجارت الکترونیک ملحق شوید، اکنون زمان آن رسیده است. انجام این کار نسبت به قدیم حتی آسان تر هم شده است.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین روش برای مدیریت دعوای کودکان

پنجشنبه 21 آذر 1398
16:0
سعید

در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه همه چیز تا جایی خوب است که بچه‌ها با هم درگیر نشده‌اند و به اصطلاح آب‌شان با یکدیگر در یک جوی می‌رود. اوضاع زمانی وخیم می‌شود که پای والدین و بزرگ تر‌ها به میان می‌آید و بسته به نوع نگرش، آن‌ها حق را به فرزند خود یا دیگری می‌دهند.


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چرا مردان ناراحتی خود را بروز نمی دهند ؟

چهارشنبه 20 آذر 1398
23:53
سعید

چرا مردان ناراحتی خود را نمی‌گویند ؟ همه ی افراد می‌دانند که مردان به ندرت ناراحتی خود را نشان می‌دهند و در سخت ترین شرایط نیز سعی در مقاومت و قوی نشان دادن خود دارند. معمولا مردان در هنگام ناراحتی به ندرت گریه می‌کنند و به سراغ روش هایی همچون خشم، پرخاشگری و سکوت می‌روند



[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

روش رهایی از روزمرگی و زندگی یکنواخت چیست

سه شنبه 19 آذر 1398
20:43
سعید
روش رهایی از روزمرگی و زندگی یکنواخت چیست

برای‌تان پیش آمده که احساس کنید در زندان روزمرگی زنجیر شده‌اید و زندگی یکنواخت و بی‌مزه‌ای دارید؟ بیشتر آدم‌ها یک جایی از زندگی شغلی‌شان این حس را تجربه می‌کنند. وقتی که در روزمرگی گیر می‌کنیم، تمام کارها برای‌مان یکنواخت و قابل پیش‌بینی می‌شود و خیال‌مان راحت است که هیچ مشکل جدیدی پیش نخواهد آمد که قبلا با آن مواجه نشده باشیم. اینجور وقت‌ها کم‌کم محتاط می‌شویم و دیگر زیاد خطر نمی‌کنیم.


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

زندگی خود را خلاقیت پنهان درونی دگرگون کنید

دوشنبه 11 آذر 1398
23:45
سعید

برخلاف آنچه تابه‌امروز آموخته‌ایم، هرکسی می‌تواند خلاق باشد. خلاقیت فقط ویژۀ موسیقی‌دانان، هنرمندان و نویسندگان نیست. خلاقیت در تمام شغل‌ها و زمینه‌های زندگی وجود دارد و صرفا در آثار هنری یافت نمی‌شود. وقتی به این باور برسیم که ما هم می‌توانیم فردی خلاق باشیم و از خلاقیت خود برای پیشرفت و یافتن راه‌های تازه استفاده کنیم، نگرش متفاوتی پیدا می‌کنیم، از تکرار کارهای همیشگی دست برمی‌داریم و سعی می‌کنیم راه‌های تازه‌ای را امتحان کنیم.


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله سبک زندگی و روانشناسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]