در هنگام بروز حوادث چگونه آرامش خود را حفظ کنیم

سه شنبه 5 آذر 1398
21:31
سعید

همه ما در زندگی با حوادث و وقایع مختلفی روبه رو می شویم که باعث بروز نگرانی و استرس می شود اما چگونه می تواند در هنگام بروز حوادث کنترل خود را حفظ کنیم و شرایط را به نفع خود تغییر دهیم. در این مقاله وبلاگ سبک زندگی چه طور شما را با ترفندهایی برای مدیریت شخصی در بروز حوادث بیشتر آشنا می کند.

سخنان افراد مشهور در خصوص حفظ آراش در شرایط بحرانی :

امبر اندرسون ، بنیانگذار و رئیس استراتژی : با خودم یادآوری می کنم که همه چیز به خاطر یک دلیل اتفاق می افتد ، سپس مدتی را برای فکر کردن اختصاص دهید (و گاهی اوقات یک یا دو روز را تعطیل کنید و اگر مجبور باشم گریه کنم) بعد دوباره به خودم بر می گردم . همه چیز در زندگی من ، مرا به موقعیت بهتری هدایت کرده است. به یاد آوردن این موارد ، مرا از لحاظ فکری را حفظ می کند.ویکاس خورانا ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری در Ntooitive : تغییر بخشی از زندگی و تجارت است ، اما نکته ی اصلی در مدیریت آن ها نگرش شماست. وقتی وقایع جدید وارد زندگی شما شدند، اگر دچار آشفتگی شدید و قدرت خود را از دست دادید ممکن است فرصتی را برای یادگیری از دست بدهید. مقابله با یک رویداد منفی یا غیر منتظره می تواند قدرت درونی ، اراده و نظم و انضباط را در شما بیدار کند ، که می تواند منجر به موفقیت و پیشرفت شود.

نیشانت شاه ، بنیانگذار و مدیر عامل بانر بنز :تجربه بهترین معلم است. وقتی کار خودم را شروع کردم ، کوچکترین کارها بر من اثر می گذاشت. با این حال ، با تجربیاتی که بدست آورید ، می فهمید که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. شرایط اضطراری و اتفاقات غیر منتظره بخشی از بازی زندگی است که شما را با یک دانه نمک می گیرد و با خود می برد. درک این موضوع به من کمک می کند تا همیشه در آرامش باشم.

Deb Waterman Johns ، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاق کیف های SCOUT : من به یاد می آورم در سال اول دانشجوییم در دانشگاه ، وقتی که از یک امتحان خیلی سخت فرار می کردم ، یکی از هم اتاقی هایم به من می گفت: “نسبت به کل زندگیت ، این کار اصلا مشگل به حساب نمی آید!” و وقتی واقعاً فکر می کنید که دنیا چگونه هر روز به چالش کشیده می شود – و اینکه چگونه افرادی ، ابتکار بسیار کمتری نسبت به ما به خرج می دهند ، هر روز مورد چالش قرار می گیرند – اگر شما سعی کنید به جایی بروید که بگویید ، “نسبت به جایی که این مسائل می تواند باشد … و نسبت به زندگیمان این مشگل به چه میزان دشوار است … ما می توانیم به خوبی کار کنیم.” اگر با یک وضعیت دشوار روبرو هستید این جمله به شما کمک می کند تا مسائل را در چشم انداز فکریتان نگه دارید ، به فکر کردن در مورد این که ، “می دانید برای چه ؟ برطرف نشدنی نیست”. و سپس بخش هایی را که می توانید از هم جدا کنید. چه چیزی را می توانید به صورت درست در مقابل خود مدیریت کنید ؟ و در آخر ، استراتژی مدیریت



[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله سبک زندگی و روانشناسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]